رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مقدار کم اما کیفیت رژیم غذایی با پروتئین بالارژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا

رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با سطح بالایی از creatinina Nefropatía دیابتی عوارض دیابت است و تبدیل به یکی از علل اصلی نارسایی کلیه که زندگی pacientes. Una پس از کاهش عملکرد کلیوی در کمتر از تهدید 50 درصد از نرمال، متابولیسم طبیعی بدن انسان distured، منجر به سطح کراتینین بالا شاخص عملکرد کلیدی renal. En این زمان نیز، بیماران واقعا نیاز به یک رژیم غذایی سالم می تواند نه تنها ارائه مواد مغذی بلکه پیشرفت آن را کند.

رژیم غذایی خاص قوانین از جمله:

مقدار کم اما کیفیت رژیم غذایی با پروتئین بالا

وقتی کلیه ها آسیب می بینند، مصرف بیش از حد پروتئین تشدید بار کلیه و منجر به orina.Así پروتئین است که بیماران باید رژیم غذایی کم پروتئین را دنبال، اجتناب از مواد غذایی مانند لوبیا، محصولات سویا و پروتئین گیاهی دیگر .علاوه بر این، شما می توانید برخی از غذاها پروتئین با کیفیت بالا می برد. مانند شیر، تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی، و غیره، که نمی شود آسیب کلیه و حمایت از اسید آمینه ضروری برای بدن انسان است.

محدود کردن مصرف نمک

رژیم غذایی کم نمک نه تنها می تواند کنترل فشار خون بالا، بلکه به کاهش hinchazón.Y مصرف نمک روزانه باید بیش از 5 گرم نیست. بنابراین، غذاهای غنی از نمک باید مانند سوسیس، غذاهای شور، غذاهای فرآوری شده، و غیره اجتناب

مصرف چربی کمتر

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید مصرف خود را از چربی ها، از جمله رژیم غذایی پرچرب را محدود می تواند به آترواسکلروز و برخی از بیماری های cardiovasculares.Debemos می دانیم که ذات نارسایی کلیوی arterioesclerosis.Y است منجر آنها نشان می دهد را به کمی روغن روغن نباتی به جای حیوانات.

چاه کنترل پتاسیم

همراه با آسیب کلیه، پتاسیم اضافی ممکن است در سطح sangre.Alto پتاسیم در خون تجمع می یابد می تواند به ضربان نامنظم قلب منجر شود.

به عنوان شرط از بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، برنامه رژیم غذایی باید diferente.Si شما علاقه مند در رژیم غذایی از نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین بالا، شما می توانید یک ایمیل به بیماری @ هاتمیل کلیوی ارسال کام ترک ما پیام ها و تماس پزشکان ما آنلاین، ما ASAP پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: